Історія закладу
На початку 60-х років ХХ століття у східній частині міста Житомира виник новий великий промисловий район, тут почав працювати поряд з іншими підприємствами Житомирський льонокомбінат.
З метою підготовки кваліфікованих робітників для Житомирського льонокомбінату згідно наказу начальника Головного управління професійно – технічної освіти при Раді Міністрів Української РСР №26 від 22 березня 1965 року та наказу начальника обласного управління професійно – технічної освіти №96 від 10 травня 1965 року було відкрито міське професійно – технічне училище №9 м. Житомира
В цей період училище займало один корпус, в якому розташовувалися 8 кабінетів, виробничі майстерні з 2 прядильними машинами та декількома ткацькими верстатами
В 10 навчальних групах навчали учнів за професіями: ткач; прядильник; крутильниця; мотальниця; рівничниця, стрічкарка; помічник майстра.
Інженерно – педагогічний колектив налічував 18 майстрів і викладачів. Перший директор ПТУ №9 – Яблокова Алевтина Михайлівна.
У 1971 – 1972 роках базове підприємство побудувало гуртожиток, нові майстерні, навчальний і побутовий корпуси, розраховані на 600 учнів.
Профтехучилище набуло статусу середнього. З 1979 року колектив училища очолює Надія Григорівна Міненко. Її самовіддана, творча праця як викладача відмічена медаллю “За трудову відзнаку”, а у 1995 році за вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти, запровадження сучасних методів навчання і виховання молоді їй присвоєно почесне звання “Заслужений працівник народної освіти України”.
Створюються швейна майстерня, майстерні ручної та машинної вишивки. На той час училище має 7 навчально – виробничих майстерень та лабораторій, 19 спеціалізованих кабінетів, актовий зал на 180 місць, спортзал, бібліотеку з книжковим фондом понад 40000 примірників, їдальню на 200 місць, гуртожиток на 400місць.
Колектив училища готує висококваліфікованих спеціалістів для текстильної та швейної промисловості за фахом: ткач; прядильник; оператор швацького устаткування, швачка; швачка, вишивальниця; кравець – вишивальниця; швачка, кравець, закрійник; слюсар – ремонтник швацького устаткування; помічник майстра на базі 9 та 11 класів.
З 01.09.2004 року змінилася назва навчального закладу на Житомирський професійний ліцей текстильних технологій.
Враховуючи належний рівень організації навчальної, виробничої, виховної, методичної діяльності, матеріально – технічної забезпеченості, наявності в регіоні потреби в робітниках високого рівня кваліфікації, Міністерство освіти і науки України прийняло рішення про зміну статусу навчального закладу . Тому з 19 вересня 2008 року ми називаємось державний професійно-технічний заклад “Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну“.
Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.06.2017 №892 “Про реорганізацію професійно-технічних навчальних закладів міста Житомира, зміну типу і назви навчального закладу Державного професійно-технічного навчального закладу “Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну” було приєднано Житомирський професійний ліцей харчових технологій.
З 2006 року училище є першим у рейтингу ПТНЗ Житомирщини та входить у 100 кращих ПТНЗ України. Училище стало лауреатом і нагороджено дипломами громадських акцій “Флагман освіти України” за вагомий внесок у розвиток іміджу освіти і науки України у 2010р., 2011р. Матеріали про навчальний заклад занесено до книг “Флагман освіти України” (2010р.,2011р.), а також до Енциклопедії професійно-технічної освіти України (2012р.). Матеріали про училище занесено до книги “Гордість України-міста-ювіляри 2014”.
Указом Президента України від 16.03.2012р. №199/2012 директорові училища Світлані Олександрівні Мосейчук було присвоєно почесне звання “Заслужений працівник освіти України”.
Сьогодні, ДНЗ «Центр сфери обслуговування м.Житомира» – один з найкращих закладів професійної (професійно-технічної) освіти Житомирщини, що спрямовує свою діяльність на забезпечення високої якості освіти, готує кваліфікованих робітників для різних галузей економіки Житомирщини. Центр має сучасну потужну матеріальну базу, постійно впроваджує інноваційні технології, сучасні методики навчання для підготовки конкурентоспроможних робітників, працює над формуванням якісного освітнього простору, відкритого для дискусій, нового мислення, цікавих ідей, нових альтернативних підходів в організації освітнього процесу.
Здобувачів освіти і педагогів об’єднує у велику родину любов до закладу освіти, який вирізняється серед інших своїм внутрішнім світом, традиціями, ідеями, неповторним педагогічним і учнівським колективами.
У цей нелегкий для країни час, перед педагогами стоїть головне завдання – навчання молоді, підготовка висококваліфікованих робітників, які так потрібні нашій державі. Освіта для молоді – це крок у світле, мирне та європейське майбутнє, яке ми обов’язково здобудемо.