Методичний кабінет
2024/2025 навчальний рік
Графік проведення предметних тижнів/професій
Методичні рекомендації МОН України до проведення першого уроку у 2024/2025 н.р.
Сценарій першого уроку
Презентація до першого уроку
Вимоги до написання та оформлення навчально – методичних матеріалів (методичні рекомендації)
Нормативно-правова база
Організаційно-правові засади наукової, методичної діяльності коледжу визначаються головним чином законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положенням про професійно-технічний навчальний заклад, Положенням про організацію навчально-виробничого процесу, Концепцією розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні, іншими нормативними документами.
Головне завдання коледжу – підготовка конкурентоспроможних на ринку праці висококваліфікованих робітничих кадрів. Досягається це професійною компетентністю педагогів, майстрів виробничого навчання, які мають достатній рівень кваліфікації та професіоналізму, здатні вибирати найоптимальніші рішення; володіють
критичним мисленням; постійно оновлюють знання, активно та ефективно займаються формальною, неформальною та інформальною освітою.
Підвищення фахової майстерності педагогів коледжу, їх професійної компетентності відбувається шляхом налагодження і постійного системного удосконалення наукової, методичної роботи. А саме: формування професійної педагогічної культури; нарощування професійних і світоглядних знань; продукування нових педагогічних ідей, технологій; узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду. Система наукової, методичної роботи закладу постійно розвиває та оновлює зміст навчання; задовольняєінтереси педагогічного колективу у постійному підвищенні фахового рівня; удосконалює освітній процес; впроваджує інноваційні педагогічні та виробничі технології.
Наукова, методична робота у закладі сприяє удосконаленню навчально- виробничого, виховного процесу, програмно-методичному оновленню, запровадженню інноваційних форм і методів діяльності, підвищенню майстерності педагогічних працівників; залученню педагогів-практиків до творчої діяльності; дослідно-експериментальної роботи; формування нових підходів щодо організації наукової, методичної роботи.